標題:

e道過關一問((急,,趕住返大陸))

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年11歲,, 岩岩拎左智能身份證... 我未用佢黎過個e道~ 我想問下: 我攞身份證既時候係我daddy幫我攞架... 我過關既時候再駛唔駛辨手續呢?

最佳解答:

以後唔駛再辦手續,自己可直接排隊係e道過關驗手指模, 但記着首先用右手大姆指, 手指不要有手汗, 如有要用紙巾抹乾, 如右手大姆指不行, 再用左手大姆指再試一次, 如再唔得, 有海關人員會來到你面前幫你.

其他解答:

你返大陸唔駛辨手續la!!直接過呋ok la!!!!!!!!!|||||11歲攞左智能身份證唔駛辨手續過個e道, 過關再駛唔Daddy架La!OK!!!
arrow
arrow

    reyesb28mi45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()