標題:

想買部ASUS notebook~~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想買ASUS notebook X51,呢部好嗎?(因為有間店做緊推銷,便宜D) 我的要求唔高的,只想用來上網,MSN,睇劇集,打字(做作業用) 如果呢部唔好,甘有其他好的介紹嗎?(唔好太貴啊~~窮學生沒錢哦) 買電腦時需注意D咩阿?(好怕被騙T_T) 唔該幫我解答下~~~多謝曬!! ^^ ps: windows vista 同XP邊個好D阿? e.g.速度,功能,價錢等等

最佳解答:

如果只要平,不如買mini notebook (如eee pc)市面以經有好多,大約都左3000-5000左右 個d機已經夠晒用你要用的野 買notebook 其實最多都係睇d野齊唔齊,外面有冇花的姐,小心上面條友佢昆你,一睇就知佢冇買過notebook 因買個陣佢多數唔比你開機(我買個陣佢都唔比我開,因一開機同裝完window 一樣,要入好多野同燒還原光碟) 如果怕被騙就去d大型d的電器鋪 買notebook我覺得都係買hp或ASUS比較好 hp的notebook係世界上最小問題的一間生產商(我都用HP的notebook) asus的notebook的mon保證0死點同光點,有問題包換(作用不大,因好小見notebook有) 大部分品牌notebook都有世界保用,所以唔洗怕有d咩大問題 如果平價機(內件一定慢d)黎講行xp會好d,我有個fd個notebook用1G ram 行vista 都有小小慢(換左2G之後正常返晒),如果唔係轉professional 只用home 的,一般唔洗加錢的(mini notebook唔計),因跟notebook會有,功能方面對你的用途黎講兩個都冇分別 2008-09-08 01:32:34 補充: ASUS X51 官網見唔到 所以不知

其他解答:

其實只要你唔用嚟打3dgame或做graphic,部部notebook都應付有餘 asus出的notebook都算耐用,價錢亦算合理 買機時記住check清楚硬件,如lcd有冇死點或光點,cpu速度是否你買的速度或型號,harddisk和ram容量是否正確,同埋其他配件是否齊全,即火牛或電池 可以的話裝xp,vista實在比xp慢太多,但係未必間間鋪頭比你轉 價錢vista大約貴$300-400,而家買notebook時大都會送vista
arrow
arrow

    reyesb28mi45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()