標題:

青梅竹馬好友變男友,如何適應

發問:

有D長,我18,他22,暫稱他做A,我未出世就住他隔離,大家父母係世交好好朋友,他都係看著我出世,由我係BB時就玩到大,我和A係獨女獨子所以一直感覺似兄妹,直至幾個月前出現改變。A同女友嘈交,我見到走去勸交,她指著我鬧我淫婦話A對我好過她,又話A房間都係我D相,A平時陪我行街有時會踏我膊,我又有時挽他手,有時我冲涼A入厠所遞毛巾俾我同買M巾俾我,有時一齊瞓晏覺,她一直有意見,我同她講由細我哋就好親,細果時一齊冲凉一齊瞓,冇她諗果D色情嘢發生,但係她唔信,跟住喺A房間扯我地D相落黎,跟住用隻杯掟我,A即刻衝過去睇我,見到我隻脚受傷,A好嬲衝去女友面前我知A火遮眼所以拉住A拍他背話我冇咩事。他女友見到A個嬲樣嚇到真係O咀,A跟... 顯示更多 有D長,我18,他22,暫稱他做A,我未出世就住他隔離,大家父母係世交好好朋友,他都係看著我出世,由我係BB時就玩到大,我和A係獨女獨子所以一直感覺似兄妹,直至幾個月前出現改變。 A同女友嘈交,我見到走去勸交,她指著我鬧我淫婦話A對我好過她,又話A房間都係我D相,A平時陪我行街有時會踏我膊,我又有時挽他手,有時我冲涼A入厠所遞毛巾俾我同買M巾俾我,有時一齊瞓晏覺,她一直有意見,我同她講由細我哋就好親,細果時一齊冲凉一齊瞓,冇她諗果D色情嘢發生,但係她唔信,跟住喺A房間扯我地D相落黎,跟住用隻杯掟我,A即刻衝過去睇我,見到我隻脚受傷,A好嬲衝去女友面前我知A火遮眼所以拉住A拍他背話我冇咩事。他女友見到A個嬲樣嚇到真係O咀,A跟住同她講分手趕走左她。 A跟住幫我查跌打酒,我叫他唔好一時衝動分手,A就話我見到你受傷個心仲痛,我可以冇她但唔能冇我。我當時第一次對著A有緊張心跳,我就址開話題。 果次之後我地行為比以前親密,我初時冇爲意但而家真係覺得。出街時他攬著我我又撓他手,有時十指緊扣,果時只係覺得同以前一樣。以前大節同生日都係蜻蜒點水Kiss,但係啱啱聖誕果次係脷叠脷濕吻攬得好實,佢仲伸手入我bra到揸我胸,我感覺到A下面有反應,錫完之後我覺得唔妥,我覺得A同女友分手後大家關係變親密左好多。聖誕後我刻意避開他但係我日日掛住A,發夢都見A,過左幾日我忍唔住去他家見他,當晚我地一齊瞓,我攬住他瞓,夜晚到一半時他同我濕吻除左我衫,我係處有D怕所以我話不如口交,我有幫以前男友用口所以我幫A,但係係第一次俾男仔射在口兼吞埋,我對A啲嘢一D都唔覺核突。跟住到數果晚A又除我衫,呢次有心理準備我將第一次俾咗A,跟住A俾左前女友的避孕丸我食。 一般人拍拖係新鮮感的激情愛情再長久感情,我哋一去就係感情跳左新鮮感果部份,A話大家咁了解不如今年結婚,唔使點拍拖但係我覺得爭左D嘢,有冇人曾有類此煩惱? 更新: 我梗係想同A一起,但係A同個女仔11月底分手,我地就開始咗,而家話結婚,一來覺得自己係小三搶人男友,二來我仲細咁快結,係都廿歲先啦!但A話我由初中到而家好多人追驚我俾人搶走,話D男仔都係鐘意我大胸(F),又話覺得開心我第一次係俾佢。我介意呢句因為A自己又唔係處。我同A由細到大都習慣左對方,似家人,而家同A多左肉體關係有D怪,我同fd講同A一星期做2次,佢地話新拍拖日日做我同A呢種少有,可能係太熟冇新鮮感,已經變咗老夫老妻:(!佢地贊成我快D嫁俾佢 更新 2: 回fg,我唔知何時對A有feel,我有問A幾時鐘意我,A話前女友的話令佢重想我地關係。嘈大交前,她質疑A係咪鐘意我,她也有哥哥,但係唔會一齊瞓,冲凉去厠所遞毛巾唔會買M巾話兄妹唔會咁樣。A果時問fd都話我同A行為似情侣,女友似燈膽。A話由第一次拍拖到啱啱分果個每次我有份出街時其實去的地方食野買野都係就我冇就佢哋,其實鐘意左我不過冇想到,可能習慣左?果次前女友掟我先發現最愛我。其實我初中起每次同A一齊都有安全感,唔知係咪果時開始?A而家仲買保險我做受益人,他父母買俾他的樓加了我名,我唔需要D物質反正我屋企人都有,A話咁做係對我地關係肯定^^想快D娶我所以用呢招同我爸媽傾,A話擔心我細父母反對,唉

最佳解答:

唔好諗啦...自尋煩惱 男仔好少會咁主動扑了還會同你講話結婚的,他可能真係想你作伴侶很久... 當然你可以有幾十個理由(未有事業/有經濟基礎/沒月真正談情/沒有被追/佢咁易變心...) 你就承全大家咁耐的感情...就從通告你們爸媽來作為激情的開始吧,保證到你哋安排排期註冊....其實每步都係新鮮的。 願你幸福...到真煩惱到來時還有他可以一同想法處理不是更好嗎?

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係男人,一個男人在做愛之後仍然說愛妳同結婚的都係真心話! 佢之前為妳做咁多事,都係因為出於對妳的愛! 妳們可以先訂婚,相處下同居下,無問題or相處舒服無意見分歧咪同家人商量下囉! 呢d愛情先可以細水長流呀! 仲有訂婚之後,試下要他結婚才再次性行為(到時比佢射),如果他忍到的話,就係結婚對象啦!|||||好奇一問..你對a幾時開始有feel?你仲叫a唔好一時衝動分手既?|||||嘩.........好浪漫呀! 呢D場面成日許電視出現! A女友都好過分,但係正常囉!你同A太親密了。我希望你考慮下,你而家仲咁後生.....錯過左就冇啊! 要把握時機!0-0
arrow
arrow

    reyesb28mi45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()