標題:

請推介洗面奶+爽膚水+乳液 比我!! thx~~唔該大家睇清楚我所打既野~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想買 洗面奶+爽膚水+乳液,, 不過唔知邊隻岩我用 我15歲,, 皮膚有暗蒼,暗蒼印 同埋ok易敏感((因為成日紅紅地)) 夏天油,,冬天乾洗(仲會甩皮)) 有邊隻產品岩我用呢,, ((寫埋價錢)) 更新: oribsd產品岩唔岩我?我對oribsseries有興趣, 但唔知buy M定L?邊個岩我呢

最佳解答:

1.)你可以用nourifusion 既洗面奶.好clean . 唔會敏感. 我自己都係敏感皮膚, 用左呢隻係冇問題^^ 2.)the face shop ge爽膚水我覺得好好用 睇落已經覺得好天然同乾淨..味道幾好 搽落去皮膚會即刻滑左又唔笠^^真係幾good~ 我唔係咁記得個名呀..不過兩皮都係藍色既 一支百幾一支就七十幾蚊到..抵呀!! 不過要睇下成份呀..有酒精同香味太重既就唔好用喇~ o'slee果隻玫瑰果美肌水好重香料..唔係咁好 根本o'slee呢隻牌子既野都係麻麻~ missha ge爽膚水又係好重香料 不過又幾保濕 但係好多都有酒精個0的嫁喎 而且有0的好笠..要試清楚0的先好買! 我諗你都係買the face shop啦 有保證0的 或者the body shop都幾好嫁'' 仲有歐來雅既爽膚水..佢講既功能真係做到~ 3.)可能對於你黎講L'OREAL會有d過油 或者你試下用neutrogena o既有隻有大豆成份o既乳液, 較清爽, 又有uv protector

其他解答:

有隻牌子很合你用 你上這個網誌 http://hk.myblog.yahoo.com/blueberry22882 我系混合性敏感肌 現在有明顯改善! 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif msn: redstrawberry1822@hotmail.com 有問題可同我傾呀|||||去美纖社看看,是 Regene 的總代理 【 www.StageBeautie.com 】 讀緊書,冇咁多錢洗,所以 美纖社 最岩妳 價錢一定比萬寧同屈臣氏平好多添 而且勁多產品.....包羅萬有..... 例如 : 美肌之湯升效版系列 - 神仙水 真絲美白系列,一支白滑 蛋衣細膚嫩滑面膜 白滑面膜 水療急救面膜
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 reyesb28mi45 的頭像
    reyesb28mi45

    貨運百科

    reyesb28mi45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()